SharpSoft ; Web Tasarım, e-Ticaret, yazılım, SEO, müşteri deneyimi (CX),sosyal medya yönetimi ve yapay zeka konularında inovatif çözümler üretir

A'DAN Z'YE ÖZGÜN KODLAMA

Gelişmiş Yazılım İhtiyaçlarınız İçin Profesyonel Çözümler

Özellikler

Geleneksel tasarımlar, ileri düzey ihtiyaçlarınızı karşılamak için yetersiz kalabilir;özellikle finans,API , ziyaretçi analizi gibi gereksinimler özel kodlama gerektirebilir. Backend geliştirme ekibimiz, web sitenizin backendini sizin için özelleştirir ve ileri düzeydeki ihtiyaçlarınızı karşılar.

Sharp iç paket entegrasyonları

Arama motorlarında önde olmanızı hedefleyen SEO uyumlu, çoklu dilli, isteğinize göre kodlanmış dinamik sayfalı web yapımıza ek olarak ihtiyaç duyduğunuz özellikleri entegre ederiz. Bunun dışında CX Paketi- Web Paketi , CX Paketi- eTicaret Paketi , SharpSider - Web Paketi, SharpSider - eTicaret Paketi , Web Paketi - eTicaret Paketlerini bir birine entegre edebiliyoruz. Yani Aynı anda hem web siteniz hem e-Ticaret siteniz hem de Cx Müşteri Deneyimi sisteminiz aynı alt yapı entegrasyonuna sahip olabilir

Neler Yapıyoruz?

arrow
icon 01

İhtiyaç Tespiti

Projenizde olmasını istediğiniz ihtiyaçlarınız için ihtiyaç analizi yaparak gerekli alt yapı tespitini yaparız

arrow
icon 02

Kurgu

İhtiyaçlarınızı karşılayacak güçlü bir kurgu tasarlarız..

arrow
icon 03

Kodlama

A'dan Z'ye bütün backend yapımızı kendimiz kodlayarak sizin için özel ve özgün bir yapı oluştururuz.

arrow
icon 04

Destek ve Takip

Tüm projelerimiz için düzenli analiz ve takip yaparak yüksek performans sağlamanız için çalışırız

e-Ticarette Yenilik: CX Müşteri Deneyimi Entegrasyonu

Müşteri deneyimini merkeze alarak işletmenizi bir adım öne taşımaya ne dersiniz? CX Müşteri Deneyimi paketi, işletmenizin müşteri memnuniyetini artırmanızı ve sadık bir müşteri kitlesi oluşturmanızı sağlar. Müşterilerinizi anlama, etkileşimi geliştirme ve işletmenizi güçlendirmek için sunduğumuz çözümlerle yenilikçi bir yaklaşım sunuyoruz.

CX Müşteri Deneyimi Avantajları

  • Doğru hedef kitle belirlemek için deneyim anketleri ve geri dönüşüm analizleri yapın.
  • Müşteri etkileşimini geliştirin ve müşteri kaybını azaltmak için doğru stratejiler izleyin.
  • Kurum analizi, hizmet ve ürün memnuniyet ölçümleri, Turkcell ve WhatsApp Business gibi entegrasyonlarla işletmenizin müşteri deneyimini iyileştirin.

Müşterilerinizi anlamak, sadık bir müşteri kitlesi oluşturmak, ürün ve hizmet memnuniyetini ölçmek, müşteri etkileşimini geliştirmek ve müşteri kaybını azaltmak için CX Müşteri Deneyimi size destek oluyor. e-Ticaret sitenizi bir adım öne taşıyın ve rekabette fark yaratın!

Referanslarımız